La kasso

ja, sorry för den dåliga uppdateringen men när William e hos sin pappa så tenderar jag att gå i ide, jobba å tycka synd om mig själv.. Känns så mycket bättre när William är hemma så det finns en anledning till att gå upp å rycka upp sig, så nu är ordningen återställd igen.. det gillar vi och var på sin plast tycker jag, nu känns det lite gladare efter en lugn dag, med cykeltur å utomhus vistelse i soliga björlanda.. Kände verkligen inte för att vara bland en massa folk idag men inte att vara själv heller så vi slog ihop oss med Malin å Hampus, helt lagom och har varit en toppendag verkligen.. Här kommer dagen i bilder:


William på sin Älskade cykel

Gungat massor för det e sköj!

Plocka myror

Å titta vad han fick ta på, en myra, jippi!

Ha det gott i gräset

Åka buss e lite jobbigt då man måste vara still

Hampus var på stårlande humör

testkör bilarna som pappa bygger

leja fick badat

William sitter på hampus "lära-sig-gå-stol" å läskar honom men kex, det e polare det, retsticka!
'
Här sitter gullungarna å väntar på lite mat

Nu som sagt blir det sängen, klockan ringer 5 imån å jag längtar INTE, jobba två dagar i veckan hade räckt för mig haha tyvärr så tycker inte plonboken å räkningarna det samma, hupf!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0