Crazy köp

japp, idag har det varit en helt crazy dag om man ser till vädret, det började med lite sömn då jag inte vill gå å lägga mig, som vanligt när jag inte har William så har jag svårt att komma isäng.. vilket ledde till att jag inte ville gå upp, men till slut kom jag upp och iväg för att hämta William hos sin pappa å sedan iväg till dagis å jobb, Inte nog med det så är det svinkallt å börjar snöa!! ä, nu får det la räcka med snö, April väder e man ju berädd på men Maj väder det va inget man trodde, hua hua.. Väl på bussen så har han fullt blås med kalluft på så man sitter å huttrar även i bussen, så lagom sug dök jag upp på jobbet.. Sedan när jag åkte hem så började det hagla påvägen hem, gguuurrrmmmmpppfff!! Men nu lyser solen i alla fall och jag fick köpt regnklader till William påvägen hem samt en trehjuling, mamma´s stora pojk Älskar cyklar även om den e lite stor att cykla på än haha


Dagens inköp

nu e nybadad Älskling!

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0