dagen efter

Ja, här ligger jag en fredag, ledig och barnledig, känns helt jätte ensamt verkligen.. Innan man hade barn var allt så annorlunda å jag saknar inte det livet en sekund.. när man får barn så ändras livet totalt och jag bara Älskar det, William är verkligen hela mitt liv, min glädje, min anledning till att må bra.. Denna lilla fantastiska pojk som jag burit på i 9månader innan han tittade ut, det är helt underbart hur det förändrar en.. Ibalnd kan jag verkligen känna sorg över att jag å hans pappa inte bor ihop, allt hade varit så mycket lättare, man hade fått se lillprinsen varje dag å haft en helt annan vardag.. men livet är inte lätt och jag ångrar absolut inget (så ni inte tror det) och vi kan sammarbeta väldigt bra för Williams skull, nu ett år senare så fungerar det väldigt bra i alla fall men för oss har det tagit ett år och allt vi gör gör vi för Williams skull, tycker det är väldigt synd i dom familjer där sammarbetet inte fungerar mellan föräldrarna men jag kan helt klart förstå till viss del hur det kan bli så, är glad att det funkar för oss för williams skull, han är välrdens bästa och värd allt..Jag är verkligen inte van vid ensamdagar, brukar alltid jobba när jag är William ledig eller vara fullbokad men idag är det ganska tomt så vi får se vad dagen har att bjuda på.. Gillar inte ensamhet men tror att det kan vara nyttigt ibland oxå så idag blir det till attt dra upp musik volymen ch städa för det kan man inte göra ordentligen när William är hemma, då vet man aldrig vad som händer å vad som händer dagen efter då han ska göra som mamma gjorde haha sötnosen!


Mammas hjärta!

Att något så litet kan framkalla så mycket kärlek? Underbart!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Va underbart att läsa att du saknar sonen när han inte är där!

2011-06-18 @ 17:10:02
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0