Borås djurpark

Ja igår åkte vi till Borås djurpark.. Jag William å Williams pappa, jag tror William blev lite konfunderad först men tyckte att det var jätte roligt, skönt att slippa springa efter honom själv bland djuren oxå haha Många djur fanns det och dom har det så fint, nästa vecka ska vi till Nordens Ark och då har vi lite å jämföra med.. Men tummen upp för Borås Djurpark, dom har allt som kan behövas för att barnen ska vara sysselsatta haha härligt! Nu lite bilder klart:


Först en sväng via dinosaurieparken

många fanns det

Bongoantilop

Finns mycket att titta på

Giraffer på savannen


Jag med min prins

Lite pannkakspaus

Kärlek

savannen

Båda vill vara med på bild, lovar! hihi

lite trött apa

Små söta apor på pinne

Sebramungos, riktigt söta, ville bara ta med dom hem..

Sebirisk Tiger

Lejon

Björn

Sötaste björnen i stan

Finaster Lodjuret i Sverige

Lite bus på lekplatsen oxå

Pingviner

Söta små tvättbjörnar

Spelar minigolf men jag tror minnsann någon fuskar, vem kan han har fått det ifrån?? (pappa)

Sötnosen

Idag så får vi se vad det blir, nu tittar William på mamma mu ialla fall som e nya favoriten.. Denna mamma mu å kråkan haha Sen blir det nog en sväng till Björlanda när jag tänker efter ha en underbar dag nu,

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0