Jobb

Ja nu startar min jobbvecka.. Ska bli både skönt å lite tråkigt haha Skönt på så sätt att äntligen få jobba så man får in lite pengar, tråkigt på så sätt att jag jobbar när dom flesta är lediga, fast jag e ju ledig när andra jobbar så det jämnar ju ut sig haha Igår bråkade jag och William och soppskåpet, om det skulle vara öppet eller stängt, vem vann??

Nä, precis, inte jag haha han e så jädrans envis å så duktig på att ta sig förbi mina hinder.. Tejpade igen skåpet men det fick han snart kläm på.. Det blev som en uppgift för honom ett uppdrag att bara vinna över mig å bevisa för mig att han e smartast.. Han e ju så söt å så duktig så vad kan man annat än kapitulera.. Jag har vunnit toalettstriden i alla fall (hittade nycklar till badrummet) så nu står det 1-1 fram tills jag kommit iväg till Ikea och köpt barnsäkerhetskitt MOHAHA

Mamma e helt enkelt bäst hihi
Ha en kanon Torsdag!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0