Sorry



Nu har det varit länge sedan jag skrev här men det har varit så mycket annat.. Har varken haft ork eller lust, nu går han fem steg och blir allt stadigare, han e så duktig min Älskade son.. jag har fått ett nytt jobb, dag och kväll på en demensavdelning på samma ställe där jag jobbar.. blir toppen bra, fick till chefern och pratade och samma dag hade jag ny tjänst så det blev en hel del på samma dag men så bra så på fredag ska man upp tidigt och härja..

Jag får skriva lite mer inatt då jag jobbar sista natten,

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Tråkigt att mista dig på natten S, kommer å sakna dig. Men jag förstår så klart att du väljer att byta med tanke på hur din livssituation ser ut just nu. Hoppas du kommer å trivas på Fredh!

2010-09-29 @ 18:48:19
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0