Natti natti

Eller för min del så dröjer det ca. 7timmar innan jag krypit ner och sover.. Sov bara till kl: 14:00 idag men det känns som jag nog ska kunna genomlida denna natt, det går fort och snart är det dags att ta rundan och då flyter det några timmar direkt.. Sedan så jobbar jag inte fören på fredagnatt och på lördagen är det dunder inflyttningsfest.. Så kul, är så peppad!

Imån så ska jag och William bara ha en lugn myskväll, det har varit lite mycket för honom nu men allt går bra, han är så duktig.. Såm denna helgen blir det lugnt med lite utflykter bara, bla till Lina, Eddie och Neo klart! så mysigt det ska bli, ser jag fram emot..

vad ska ni göra i helgen?

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0