Kräftmys





Ja igår hade vi kräftmys med Ankie och hennes kille Thomas.. Mycket trevligt och mycket gott måste jag säga.. Man äter det för sällan men det är la därför som man tycker det är så gott antar jag haha jag kom isäng vid 1 tiden och William vaknade vid 5.30 haha så man e lite seg i kolan men inte lika mycket som jag trodde faktiskt..
På dag en så var vi nere vid hamnen i björlanda kile och åt en glass och kollade på båtar, visst lös solen härligt men hua vad kallt det blåste haha det var kanon mysigt!

   
jag känner mig, lycklig och glad, har en så underbar och fantastisk son och solen skiner så då kan man inte vara annat,



kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

De e så sant, du har en riktig solstråle i din son S!

De ska bli kul å se dig tillbaka på jobbet igen!!!

2010-09-06 @ 12:52:55
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0