Jobba natten

ja nu sitter man här på jobbet igen, trött som bara den men natten verkar flyta på.. Är väldigt glad för att slippa vara ute och springa i detta hemska höstväder.. William har det bra hos ankie men jag tror inte jag orkar detta mycket längre, är inget kul alls att var så beroende av någon annan på detta sättet.. Jag saknar honom så mycket och det känns verkligen som vi får på tok för lite tid ihop och det är ett ruskigt springande å sovande på olika ställen för hans del, nä idag kände jag att det får vara nog om vi båda ska orka.. jag trivs annars väldigt bra med och på jobbet men det fungerar helt enkelt inte för mig och William.. jag känner mig som en så dålig mamma och så kan vi inte gå runt å känna så nu får man börja leta dagjobb, vilket inte är roligt alls men det är nog värt det i slutändan..

Vill så gärna besöka mitt syskonbarn Neo snart igen, dom får vara kvar på sjukhuset ett tag.. Så det blir till att åka dit på fredag eller lördag, troligtvis lördag för det blir så stressigt annars men vi får se.. vi skulle egentligen iväg för att fotografera oss jag å William på fredag men William har fått ett passande fint skrapsår på näsan efter en match med asfalten, som han tyvärr förlora.. Så då flyttar vi fram det till den 2oktobet.. Blir nog toppen bra det, ska bli roligt och fint..

Såg appropå inget alls ett avsnitt av skåne fruar haha herregud säger jag bara, vad är det för skit dom visar? Sedan var det något med festande killar och tjejer i stockholm oxå, åter igen, vad är det dom visar? jag är så glad att jag inte kollar så mycket tv å missar så mycket skit.. tacka vet jag någon film utan reklam lite då å då haha

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Jag förstår precis hur du tänker, synd att situationen e som den e men självklart e ditt å Williams tid tillsammans viktigast. Men du e ABSOLUT INGEN DÅLIG MAMMA!!!!!!!!!!! Glöm de.....man måste ju prova för å veta å nu vet du å de passar er inte alls! Kanon......håller alla tummarna att de läser sig med dagjobb för dig snart!!!

Kramar i massor till er båda!!!!!!!!!!

2010-09-16 @ 09:21:27
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0