Jobb

ja nu e det sista natten för nu man sitter här på jobbet.. Snart e det dags för mitt i natten rondan och när den e klar så e det ju inte så långt kvar, eller då har över halva tiden gått  haha Idag vaknade jag på tok för tidigt och kunde inte somna om så jag gick upp, började avarbeta min gegantiska diskhög och tänkte börja med lite våfflor.. då ringer mormor och bjuder in sig, mycket trevligt med sån selebert våffelbesök.. Efter det så var jag å hämtade William hos sin pappa, vi gick hem till Ankie å hade det mys med bus och hemmagjord pizza.. Innan jag skule iväg till jobbet så gick vi ut en sväng och William somnade i vagnen.. väl på jobbet så fick jag veta att han vaknat men allt gick bra och han somnade om gott lite senare.. Ska bli så mysigt att hämta honom från dagmamman imån och bara mysa.. Nu är det två dagars vila innan två nätter till så nu får man passa på att njuta av honom, Tänk vilka fantastiska mammor och pappor som klarar av flera barn jobb, mys och olika arbetstider och hämta å lämna på dagis på heltid.. E så glad för att jobba deltid så man slipper denna stress, så jag hoppas verkligen jag kan jobba kvar såhär ett bra tag till

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Jag beundrar alla föräldrar! :)

2010-09-13 @ 22:31:48
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0