Här igen



Nu är inspirationen tillbaka och tiden finns på ett annat sägg igen.. Nu är Ankie nere och inflyttad, så skönt tycker jag.. Det var lite krångel på vägen kan man la säga men nu e det lugnt.. William står nu själv, inte går men står, han e så duktig! Han har oxå börjat hos dagmamma och det går jätte bra och han tycker det e kul.. Igår var vi på en stor picknick med alla barn, föräldrar och dagmammor, väldigt trevligt.. Efter det så mötte vi upp Ankie, William hade somnat i vagenen så vi gick ut en promenad som slutade på två timmar haha men det gick fort, så som vi tjötar haha

Ha nu en underbar dag, solen skiner och det e så skönt, men det e kyligt så ta på er ordentligt,
kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Emelie

Jag drömde om dig i natt. Att du skulle spela fotboll med mig ikväll haha =)

2010-09-02 @ 08:48:08
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Pem

Ja de har änna varit ekande tomt här inne. Gött at du e tillbaka! Jo du, tyvärr så blir inte jag själv med på Fånarna på onsda, jag jobbar å man får tydligen inte ledigt med betalt så då skiter jag i de. Men nu får säkert kul ändå, du e anmäld. Du kan kika in på deras hemsida å kolla hur man tar sig dit! Fånarna på Farmen heter de!

2010-09-02 @ 15:17:49
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0