Fredags mys



ja idag har vi myst efter att jag jobbat å William varit hos dagmamman.. När William somnat så dukade jag upp till taco mys i soffan å kollade faktiskt på Idol.. har inte kollat på tv sedan jag vet när å nu vet jag varför, bara dynga å reklam man blir ju knäpp.. Tacka vet jag en hel film utan reklam eller att se programmet på play sidorna på datorn, mycket bättre så slipper man all skit då ser man det man vill..

imån så ska vi till min farmor å farfar, farfar fyllde år förra veckan men då kunde inte vi så då åker vi dit en sväng denna veckan istället.. Ska bli mycket trevligt.. sedan ska William sova hos sin mormor å morfar för jag ska fira jenny som fyller 25 idag, Grattis!! ska bli intressant att se vad hon gillar pressenten, jag å Ann-Sophie har ingen aning vad hon gillar trotts att vi kännt varandra så länge, tregiskt nästan men det ska bli roligt..

natti natti
kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Nä, visst e de mycket trist på TV:n å så slänger dom in reklam på de....... nä usch anna då! =O)

2010-10-30 @ 04:34:03
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0