Dagen efter

en riktig kanon kväll, Tack Ankie!! kanon kul på lady´s night, riktigt bra pressent måste jag säga.. Idag är jag glad att jag inte är så bakis, toppen! William är hemma igen och ordningen är återställd, underbart.. Dock så flyttar Ankie tillbaka idag tillbaka till Sundsvall, riktigt tråkigt och det kommer bli mycket tomt och ensamt.. Jag saknar henne redan,

Jag och Bästaste Ankie


Thomas, Ankie och jag

Jag

Ankie

Nu blir det William och Sofie mys hela kvällen!
kramrkam på Er!


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Nä mä!? Ska hon tillbaka?! Hon har ju nyss kommit hit jö!

Snacka om snabba vändningar!

Kram på daj S!

2010-10-11 @ 09:17:31
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0