vilken morron

Ja idag prick 05:20 så slår min solstråle upp ögonen.. Jag sätter på barntv, han får välling sedan lägger jag mig en stund, när jag vakvar igen och går upp så  står han på vardagsrummetsbordet.. Jag tar ned honom och flyttar stolarna, han klollar tv en stund,sedan pp i stolarna ner å upp igen.. jag går och fixar iordning lite å efter en stund hör jag ett illvrål och jag springer ut i vardagsrummet, först så hittar jag honom inte men sedan lockaserar jag honom hängandes i katträdet hahaha vi myser lite, äter frukost.. Han är med å fixar i badrummet, vi går vidare och jag ska diska å efter en stund så reagerar jag på att det e väldigt tyst å där sitter han i hallen nöjd efter att ha hittat min matlåda haha så det var min lunch det, utspridd över honom och hallgolvet, nu är det nog bäst att jag lämnar honom hos dagmamman så det blir lite ordning haha



kram kram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0