Torsdag


han växer så, nu går han så bra, fast gångstilen påminner om hacke hackspätt i kalleanka på jul hahaha

Vi har börjat dagen med att tvätt idag, hur tråkigt som hällst men skönt när det är klart.. William busade till det lite där inne oxå så att jag satte hjärtat i halen och fick panik.. Vi har kodlås på vår tvättstuga, det finns fyra olika rum att boka, jag hade bokat två men tre rum var öppna och jag tänkte inte riktigt på  utan efter ett tag så hör jag bara ett knäpp och en William som blir AS arg för att han inte får upp dörren, fick riktig paink faktiskt, tänkte: FAN! vad fasen gör jag nu men jag kom på att kolla om det var bokat nu på morgonen och det var det inte så jag fick boka det så jag kunde ta ut honom så det goda av det var att all tvätt kunde tvättas samtidigt så det blir inte lika mycket spring upp och ner och det är skönt..

idag åker William till sin pappa och ska vara där tills på söndag så jag ska ner till Halmstad och ha det skönt..

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0