Party vs. Hemma å ta det lugnt?

Ja idag är det 1Maj, Grattis kusin! Självklart så vill man hitta på något men jag vet inte om jag orkar.. Mamma å pappa har precis varit förbi och hämtat William så vi är barnfria.. Jimmy ska iväg på kill kväll, jag hoppas dom får en toppen kväll.. Själv så vet jag inte, igår ville jag ligga hemma, därav att Jimmy ska iväg idag så vet jag inte.. Jag får väll se, i så fall så finns det väll alltid någon att hänga på ut om jag skulle känna för det.. Känner att kroppen behöver ta det lite lugnt sammtidigt som när man väl e barnledig så får man hitta på något.. Samt så kanske mamma å pappa lämnar honom relativit tidigt imån så vi får se.. Det viktigase känns som en natts sömn just nu.. Jimmy´s syster med familj har oxå varit här, och det har varit fullt ös medvetslös HAHA alltid lika uppskattat, det får inte dröja för länge tills nästa gång..  Ha nu en kanon härlig första Maj å demonstrera inte ihäj er!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0