Ojojoj

Vad dagarna har gått fort, å inte hyar jag skrivit.. Men som sagt det känns som jag skrev igår men icke.. jag var med Malin, hampus å Tiina igår på backa plan å tiden bara rusade fram.. Det var kanon trevligt å så skönt att inte sterssa utan bara kunna strosa runt.. William har under dagen blivit sämre igen och äter inte så vi får väll se hur det går.. Jag la honom på kudden för 1timma sedan å han somnade direkt, inte likt William att sova två gånger redan på dagen men han behövde det garanterat.. Jimmy har oxå lagt sig igen han har drabbats av samma som William, han var uppe hela morgonen å nu dagen så nu får han vila lite.. Jag ska visst jobba natten i kortedala ifdeg med, dom riingde nyss.. Det var länge sedan jag jobbade där men ombyte förnöjer säger dom så det ska bli trevligt.. Börjar 00:00 så jag hinner lägga mig två timmar i alla fall innan jag ska iväg och efter William somnat.. Nu ska jag snart träffa mamma och åka med dom hem så jag får låna bilen över helgen.. Det ska inte bli något vidare väder så vi får väl se om dom kommer iväg med båten..


Lina och William på vår picknick på Backa plan

Hampus å William kollar in varandra

Vårteckan!!!!!

Kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Ida

Vilket helt underbart kort i headern! Hoppas han kryar på sig, jobbigt när de inte äter. Vi har också sjukstuga hos oss.. Lilleman är sjuk och vill inte heller äta.

2010-05-13 @ 10:03:30
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Lina

kul med lite förnyning i bloggen =) väldigt somrigt och fint! Gick det bra att jobba natten?



Och nä, du uppdaterade inte igår, det går väldigt långt mellan gångerna nu tycker jag ;)

2010-05-13 @ 10:13:46

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0