Morsdag (mammadagen)

Grattis alla mammor!!

Den 18/8-09 blev jag mamma och får också firas, helt sjukt.. Känns som det var igår men nu är han snart 10 månader, tiden går fort..

Det har varit mycker för alla den här veckan och oroligt å så så William har sovit dålig men nu börjar nog allt landa.. Han somnade dock kl:18 igår redan så jag fick vänta ut tiden på att euorovision skulle starta, jag hinner se 5 bidrag sedan vaknar jag vid pausunderhållningen HAHA Så jag tänkte se det idag i stället.. Jag har lovar att ha städat innan mamma å pappa kommer hem, vi får gäster efter som det är mors dag.. Så jag får börja städa nu tror jag så jag kan se programmet i lugn å ro.. Ha den go söndag, något speciellt som häder?

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

Grattis till dig och alla andra mammor :D



HAHAHA, du som är schlagergalning missar halva programmet, stackaren. Det var inte så mycket att hurra för, det var helt ok låtar men inte direkt jättekonkurrens. Vi tröttnade efter 12 låtar och gick ut och satte oss och när vi kom tillbaka tog vi en snabbgenomgång på ESC hemsida haha

2010-05-30 @ 09:42:27
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0