Helt slut

Ja nu känner jag mig som ett utsketet äpple,vill sova! William har feber och svårt att andas på natten, trotts detta så är han jätte duktig och så men jag är ändå trött,, Jag håller tummarna på att när Jimmy vaknar att han klan ta över å jag lägga mig igen å läsa själv i lugn å ro, ev sova å sedan e lång duch så jag orkar hela veckan.. Det hade varit toppen, tror det inte blir några problem, hoopas jag.. Som sagt nu är vi på hrmma plan efter den långa resan hem igår, trottsa feber och svår andning så gick det bra men man blir trött av att inte få vila.. Tur att man har världens bästa son så att det ändå funkar..

Vi kom hem till en nystädad lägenhet en Jimmy som mötte oss vid tåget, mysigt.. Synd att jag var så tött bara men det är skönt att vara hemma.. Borta bra men hemma bäst.. Vi har haft det fantastiskt härligt där uppe, fint väder och en värdinna som tar väl hand om oss.. Så vi hoppas på att kunna återrvända snart igen, bilder från veckan kommer ikväll el. imån

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

ja lägg dig och sov du igen, det kan vara härligt =)



klart man kan ha tacos till frukost:P haha

2010-05-09 @ 09:25:51
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Smailisen

Hej gömsan!

Hoppas du fått vila ut ordentligt......man måste få göra de annars så orkar man inte med vardagen heller.

Kramar i massor på er!!!

2010-05-09 @ 15:13:08
URL: http://smailisen.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0