Att bo hemma

Ja som dom flästa men långt ifrån alla vet så har jag å Jimmy brytit upp.. Mitt beslut var det så det känns bra men är självklart ledsamt.. Vi ska bo nära varandra å nära dagmamman så att allt/alla finns på gång avstånd..Så nubor jag och William hemma hos mamma å pappa/mormor å morfar.. Idag ska vi inreda och flytta ut i den lilla stugan på tomten så vi slipper störa dom hela nätterna.. Dom som jobbar behöver sova HAHA Vi har en lägenhet på gång med inflyttning senast augusti så det är skönt.. Ankie ska även flyta ner till oss i göteborg, YAHOOOO!!!!!  Så roligt!!! Först tänkte vi bo ihop men det kanske tar lite längre tid att få lägenhet då samt att hon har två katter å Tusse e lite knepig.. Vi får se men det blir otroligt skönt att ha henne nära igen.. Ha en toppen fredag å glöm inte schlager finalen ikväll!! 

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

jag hänger verkligen inte med i dina svängningar hahaha, men det är kul med fart. Denna gång tänker jag på att du funderar på att ta lägenheten i länsman istället för att flytta ihop med anki, men det är bra med alternativ.



Kul att göra iordning uterummet, hoppas det blir kanon =)

2010-05-29 @ 09:24:35
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej!



Va tråkigt att höra med jag hoppas ni alla mår bra iaf!



Ha en underbar dag ute i solen =)



Kramar på Sabina och Bella =)

2010-05-31 @ 11:41:54

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0