Söndag

Jag ska börja med gårdagen, Herre gud vilken dag! Så rolig rakt igenom men jag e så slut idag.. Jag, mamma å William var nere på Gekås vid 11-tiden.. Vi hittade så mycket å gick runt å provade kläder, kollade på saker, fikade och hade det jätte trevligt.. Helt plötsligt så hör vi dom ropa ut i högtalaren: - Nu är det 15min innan varuhuset stänger, HAHA snacka om att glömma av tiden, som tur va så hade vi hittat allt men helt sjukt! Jag brukar högst vara där inne i 3timmar, igår var vi i 6 yimmat utam problem.. William var så snäll, han mormor hade koll på honom i sin vagn då min var full.. Helt underbart med nya kläder, en helt ny gaderob, precis vad jag behövde.. Nu ska jag sätta mig å kolla igenom allt å ha körslaget på i bakgrunden.. Jag missade det igår kväll då vi var hos Jimmy´s syster son med sina barn hans två systrar med barn, så det var många jätte trevligt.. Vi skulle spela spel med så blev det inte, ölhävning kallas det nog HAHA Vi blev ju sena dit efter som jag stannade så länge på Ullared, men det var det värt, vi var i Kungälv till 01.00 så det blev inte mycket sova.. William kunde inte somna där häller han gallskrek så fort han var påväg att somna.. Så nu har han somnat igen så gott, snart kommer mamma å pappa å hämtar bilen samt Lina å Eddie på fika, blir trevligt!

Hoppas ni inte glömde ställa om klockan, hade ingen aning om det fören igår kväll HAHA

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Ida

Kul med lite nya kläder, speciellt nu när det går mot vår =)

Jo då, klockan ställdes om här =)

2010-03-28 @ 13:41:24
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Pem

Vaddå händelserik da?! asg

Underbart S!

Kram på daj!!!

2010-03-28 @ 20:06:32
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0