Soliga fredag

Ja det är soligt å underbart, jag har inte sovit mer en någon timma i taget inatt då William är lite gnällig.. Jag hoppas jag kan skylla på tänder så det inte blir så här länge till.. Man blir minst sagt mossig i huvudet HAHA tur att han e så söt.. jimmy gick upp tidigt med honom idag så jag fick sova lite, nu sover båda två en sväng så jag har det lugnt å skönt.. I eftermiddag ska vi hem till William´s farmor å farfar på middag, blir trevligt..


William åker tåg å läser tidning HAHA

William å Candy åker  ihop på marknaden

Finaste William 


Nu ska jag passa på å njuta ännu en dag av solen, tjillivippen!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: jenny

Usch, vi har samma situation här hemma. Anton vaknar hela tiden känns det som. Skyller också på tänderna, och jag tror att de är på g för han tuggar på allt och dreglar hela tiden. Härligt att de är glada på dagarna iaf=) ha en trevlig helg! Kramar

2010-03-05 @ 17:56:32
URL: http://jennysvanligaliv.blogg.se/
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-06 @ 11:04:39
URL: http://lillmian.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0