Inte hundägare

Ja om någon timma så är jag inte hundägare längre.. Det känns väldigt vemodigt men han har det verkligen underbart bra hos Ubbhult familjen.. Dom kommer bli hans nya ägare och Elsa på 5år är helt överlycklig.. Jag kommer ha honom när dom behöver hjälp men hunvakt.. Så jag kommer fortfarande få ha honom som tur är men slipper framtida räkningar, vilket passar mitt konto bra.. Jag har STOR beundran för ensamstående med barn och hund, eller familj med många av varje.. Jag är inte ensamstående med William men med Ozzy och det är verkligen svårt att få det å gå ihop ibland.. Dock så klarar man det om man har tålamodet som jag inte har tyvärr just nu.. Så jag är överlycklig att allt blivit så bra som det blivit, att dom finns å att det blivit så bra som det blivit.. Ozzy mår bra å då mår vi oxå bra!


William och Ozzy

Nu ska det skrivas papper sedan ska vi till Lina å Eddie å göra klart inbjudningskorten, boka lokal och snacka skit HAHA

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Charlotte

Så sorgligt men man ska ju alltid tänka på hundens bästa. Skönt att veta att han har det bra och att du kan få träffa honom ibland. Han är en så fin vovve:-) Ha det gott. Kram

2010-03-18 @ 18:27:41
Postat av: browneyedgirl

Visst är det så att om han mår bra mår ni bra, han kommer få det fint =)

Och du får ha en mysig fredag nu!

Kram

2010-03-19 @ 06:26:49
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: Pem

Du gör rätt Sofie! Hoppas du känner de själv! De e inte lätt å klara av ekonomin när man e småbarnsförälder, man går bara allt för ofta på knäna å de e inte kul!

Men du, hur blev de, fick du lov å komma in på timmar?! Vardagas som helgdagar.....vi har en del luckor å vi skulle ju lika gärna kunna ta in dig som nån annan.....eller ja, vi har inte så himla många vikarier å välja på. Vi behöver dig! =O)

Kram på er!!!

2010-03-19 @ 08:41:49
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0