Frukost med Tiina


Tiina William och Ozzy

Idag var vi uppe tidigt och hämtade Ozzy, sedan bar det av till Tiina för att äta frukost.. Mumma, var det, kan det blli bättre med god frukost å trevligt sällskap? nope.. Efter det har vi tagit det lugnt på hemma plan, å nu ska jag ut med Ozzy.. ha sån huvudvärk så jag dör, eller nä men det känns HAHA Ska till mamma å pappa imån, mamma är hemma med ryggskott stackarn så jag får kolla till henne.. Vi får se om jag sover över eller om jag åker hem på kvällen.. Jimmy ska jobba över på lördag så det kommer ändå vara tomt här hemma..

Nu ska jag visa en liten smygtitt på mina inbjurdningskort.. men dom e inte klara än helt HAHA


Känner ni 80-talet?


Jag kan inte blogga från mobilen så vi får se hur det blir imån, ha en toppen fradag om det inte blir så!
kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0