Vart e mitt "pigg"ment

Ja du det är frågan, jag har inget vanligt pigment, jag har "pigg"ment helt grisrosa HAHA Jag å William var ute på styrsö igår å sov över till´s idag å nu är man helt slut.. William sover sedan länge och snart är det dags för mig med.. Så sköna dagar det har varit, dock blåste det mycket i onsdags, det var mycket härligare idag.. Vi badade till å med fötterna, även William men han verkade inte tycka det var allt för kallt.. Men jag väntar nog tills på midsommar då jag brukar ta premiärdoppet.. Dumt å bryta tränden HAHA Nä, nu går ögonen i kors så det e lika bra att lägga sig men först eftersol insmörjning HAHA.. Imån ska William vara hos pappa Jimmy å ha det mysigt själv sa jog jobba.. Föresten så har jag fått lägenhet nu, ska skriva kontrakt på måndag morron, så kul verkligen så i augusti kan vi flytta in så kommer vi närmare Jimmy så han å William kan ses oftare..

Morsning korsning på er!!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Emelie

Mamma sa att de hade mött er på ICA igår och att William var helt otroligt söt :) Jag är också helt rosabränd...

2010-06-05 @ 08:50:19
URL: http://calidore.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0