Trött

Idag är Willliam väldigt trött, han somnade utan några protester alls i vagnen vid 10.30, vad har hänt kan man fråga? Men men hannbehöver nog sova lite lill gubben.. Så nu ska jag fixa lite lunch å kolla på en film tänkte jag.. Vad hittar ni på i det trista vädret?

Igår var vi och skrev kontrakt på den nya lägenheten, en trea i länsmansgården på andra våningen utan hiss, HUA! men men vad gör man inte.. Ankie ska ju flytta till en lägenhet längre bort på trejde HAHA så motion lär det garanterat bli.. Jag flyttar in i augusti, Ankie kommer ner i september då jag börjar jobba och William börjar hos dagmamma så det blir prima.. Det blir en fullpäckad sommar.. 25årsfest i Juli, flytt i augusit och börjar jobba i september men innan jag tänker mer på jobb så ska jag njuta av sommaren..

Kramrkam


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Du ska definitivt njuta av denna sommaren S! Önskar dig en underbar sommar....kramar i massor!

2010-06-08 @ 19:32:19
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0