Ny dator

Fy fa-en vad kul det är HAHA fixa nytt å så att allt funkar och så.. Speciellt när det inte krånglar.. Nu har William sovit middag och det är snart dags för lite mat tror jag.. Förra inlägget var mitt första mobil inlägg och det lär väll bli fler av den sorten tror jag allt.. Han va så rolig för när han väl ställt sig upp och stod där vid bordet så låg det ett marie kex där så han blev så nöjd.. Så kul man kan inte säga att utväcklingen inte går framåt.. Idag blir det en lugn hemma dag, när william somnat ikväll så ska det städas för fullt, mamma å pappa kommer hem imån och jag har varit lat dom här dagarna.. Imån ska vi ut på stan med Lina på byx jakt, inte fel det heller.. På kvällen tänkte jag lämna William hos Jimmy å åka iväg och träna.. Har varit lat i veckan här men denna vekcan är det nya krafter som gäller, jag blir så nere när det är dåligt väder..


Mormor å William myser i badet

Vad gör ni en söndag som denna?

Kramkram 


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Nå du, gaska upp dig nu, så lat får du inte va S! Annars så kanske de blir att du får komma in tidigare till Boot Camp Kärrahus så vi får sätta igång daj!

Hahahahaha, kram på daj

2010-06-13 @ 14:57:24
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0