lill lördag

och vädret verkar bli helt underbart.. Idag ska jag å William ta buss och tåg för första gången sedan vi flyttade hit.. Man blir så bekväm och fattig av att ha bil HAHA man ser pengarna försvinna med bensinmätaren, hemskt! Nä, jag är inte sugen på bil igen om ingen annan betalar den för mig HAHA Kommunalt duger toppen speciellt när man inte har tider att passa på det sättet som när man jobbar.. Här utifrån skogen går det ganska ok ändå, man överlever men det blir skönt att flytta till stan igen på det sättet.. jag vill mer än gärna bo i hus men då ska man ha råd med bil och inte behöva tänka på det.. Idag ska vi till BVC för att William ska mätas och vägas sedan ska vi fika med Lina innan vi åker med mamma hem.. Ha en toppendag och hoppas solen lyser på er idag med..

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

De e ju underbart väder ida......tyvärr så sitter jag inne i fiket på simhallen. Men de gör inte så mycket, jag satt ute i flera timmar i solen igår å lyckades bli röd på näsan å i pannan. Så en dags vila emellan e la inte så fel kanske.

Kram på er å hoppas ni oxå haft/har en finfin da!!!

2010-06-16 @ 14:08:13
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0