Söndag morron



William är lite gnällig, solen tittar smått fram och jag har sovit som en stock.. Detta ska nog bli en kanon bra dag, skulle kollat på lägenheten idag men det kan jag inte, mormor är här å vi vill ta det lugnt.. Får den imån i alla fall å efter som jag jobbar måndagkväll så kommer jag flytta på tisdag kväll.. Ska bli så skoj! Äntligen ska man slippa bo i en västka, blir mysigt att packa upp allt och få iordning.. Så är det någon som är sogen på att hjälpa till och bära så är det bara att höra av sig HAHA Vad gör ni en söndag som denna?

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Jag tycker inte de va längesedan som du berättade att du fått lägenhet, huva va tiden går fort!

Själv är jag ju på östkusten av landet hjärtat så jag kan inte hjälpa dig....=O) Solly!

Kramar i massor på er båda!!!

2010-07-18 @ 13:00:16
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0