regn, regn och regn

Det var väldigt vad Änglarna gråter idag.. Gillar inte regn men det är behövligt ibland, just idag passar det ändå ganska bra.. blir en lugn dag hemma, inte att underskatta för det behövs.. Ska betala lite räkningar sedan småfixa lite, ikväll ska jag hämta min säng som jag fått av en vän.. blir toppen att slippa knö i en tältsäng.. jag å William menar jag, han håller på att få tänder och är orolig på nätterna och då brukar han sova i min säng, mycket mysigt.. Vad gör ni i regnet?


mamma ska laga mat med gnällig son, då e detta prima sätt för underhålling...

som sedan utväcklades till ett "badkar" mycket effektivt haha

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0