Regn å Åska?

eller blir det bara regn utan åska det är frågan, molnen är mycket mörka i alla fall.. Ikväll ska jag jobba, William ska vara ute i torslanda, ska även jobba dag imån så vi sover båda där ute.. Känner mig lite elak mor frun i huset, deras son vaknar runt 10snåret, min vakanr mella 6-7 HAHA så hon kommer få en tidig morron, men har man sagt ja så har man.. Ska bli kul å komma iväg å jobba lite faktiskt, skönt att få in lite pengar, spara några dagar samt prata med lita andra vuxna.. Efter dom här dagarna så kommer man njuta av att vara hemma igen HAHA



igår var jag hos Williams pappa och packade ner alla mina åWilliams grejer.. Så nu väntar vi bara på att killen med lägenheten hör av sig så vi kan flytta.. Vi var även på IKEA och kollade på säng till William, vi tänkte att William kan få ha kvar sin säng hos  pappa så köper vi en ny till mig men dom hade inget roligt alls, tycker inte om spjälsängar.. bara vita eller i trä, jag vill ha en grön eller blå, lite fina färger, men icke, så jag tar nog med Williams nuvarande säng så får William´s pappa kolla på något, han är för hopningsvis inte lika kräsen HAHA
Regnar det hos Er idag? Vad gör ni då?

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Fröken M

Här är det strålande sol idag, men ska jag vara ärlig hoppas jag nästan att det mulnar på för jag har ingen lust alls att vara ute idag ;) jag känner igen det där med att vilja jobba. Absolut inte alltid, men nån dag då och då bara för att känna att jag drar in lite "egna" pengar och träffa lite vuxet folk. Visst är det super härligt att vara hemma med sitt barn, men alla dagar blir ganska lika och omväxling förnöjer !! kram

2010-07-15 @ 09:35:45
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: simone

Vilket fint foto tjejen ;)

2010-07-15 @ 10:14:14
URL: http://fattybom.se
Postat av: Annika

Här finns inget regn men det ser trist ut så det blir en hemmadag idag!

2010-07-15 @ 12:11:51
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Pem

Nä nä, här på Öland regnar de inte å har inte gjort de på flera veckor......

Hoppas de blir en himla smidig flytt å snar!

Var du inne hos oss å jobbade eller nån annanstans?!

Kram på er båda!!!

2010-07-16 @ 17:15:26
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0