Usch

Vad dåligt jag sovit inatt.. Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig, jag ska hämta Ozzy nu vi 9 tiden så jag har legat å kollat på klockan så jag ska vakna så jag hinner göra iordning mig å William.. Det var en månad sedan han var här så det ska bli mysigt, sammtidigt så blir det lite stressigare nu HAHA Nu måste man planera så man hinner ut med honom om man ska iväg.. Tyvärr så har dom en föreläsning om olycksfall idag på Öppna förskolan kl:10 så han kommer få vara själv en stund direkt men vad gör man han över lever hoppas jag, sedan blir det en långpromenad i alla fall.. Nu ska jag ta upp min son å sätta på honom lite kläder tror jag, ikväll kommer Williams mormor, Jippi!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Charlotte

Vilken underbar bild du har på din header. Man blir ju alldeles glad bara av att se honom:-) Lite bilder på snygga Ozzy efterlyser jag oxå om man får önska:-) Kram

2010-01-28 @ 22:25:32

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0