Fortfarande sjuka

Igår var William påväg att bli sjuk, idag är han sjuk.. Jag har inte tagit tempen men har är lite gnällig, sov till 9.30 imårse, dock vaknade han till och får så det har inte varit skönsömn men ändå.. Nu kaskad kräktes han oxå som han gjorde när vi var i Sundsvall sist så nu är han sjuk stackarn.. Jag gillar inte att ta tempen, vet inte riktitg varför, tycker inte om det så jag känner mest på pappan  HAHA skulle han vara jätte varm klart jag kollar upp det men det har inte varit frågan om det än..
Själv så mår jag lite bättre men är helt täppt och mossig i huvudet.. Imån blir det till att komma ut i frisaka luften och vandra lite.. Jag hoppas verkligen att det är lika fint inåm som det varit dom här två dagarna, annars så bir jag lite ledsen..

Nu har William äntligen somnat så jag ska krypa ner å kurrera mig under täcket i soffan framför en film, hoppas ni är friska!

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Hoppas ni kryar på er supersnabbt!

2010-01-13 @ 14:17:48
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Pem

Inget vidare de där.....man hade ju helst viljat vara frisk hela tiden.

Min stora e hemma från träningen ida.....lite varm å har ont i halsen. Hoppas inte de blir nått mer.....peppar peppar.....de brukar ju inte de i allafall.

2010-01-13 @ 17:06:18
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0