Första lördagen

På detta året, vi får se vad den har att bjuda på.. Är fortfarande trött så det blir nog bara en promenad och sedan lugnet här hemma.. William är mysig som bara den och vi har skrattat å pratat nu hela morgonen.. Han sover middag nu, ska jag ska nog ta mig ett bad tror jag när det är lugnt.. Ann-Sophie kom förbi en sväng igår och gjorde oss sällskap, alltid lika trevligt och mysigt när hon kommer förbi..

Vi har köpt en separat hårddisk på mellandags rean där vi kan ha alla bilder så dom inte försvinner.. Satt å rensade och hade mig med alla bilder, herregud vilken skillnad på två år för mig.. Bilderna då jag träffade Jimmy å nu, Jisses.. Detta är för två år sedan:



Första bilden jag har på oss, Fest hos Tiina i min gamla lägenhet.. Härliga tider att tänka tillbaka på

Å nu:


Det är ju så man har lust att gråta.. Så nu får man allt skärpa sig så att man kanske inte ser ut som då man man behöver inte se ut som ett fetto.. Så en långpromenad bilr det idag HAHA

Nu väntar badet
kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Jag tycker att du är jättefin på bägge bilderna!

2010-01-06 @ 21:54:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0