mys med minni

Ja nu har jag varit hundvakt igen, denna gången till Minni.. En underbart snäll rottistjej men ack så otränad så samtidigt som det är mysigt att ha henne så kan det bli lite anstängande när dom gör som dom vill när man ska ha dom ett dygn HAHA jag och William sov kvar hos mamma pappa med Minni över natten så det blev lite lättare.. Alltid lättare med hund när man bor i hus och har skogen tätt inpå, här har vi sötnosen:



   


Nu sover lillprinsen, jag ska fixa lite sedan lägga mig och läsa lite innan jag oxå ska sova.. imån är det första dagen på inskolningen hos dagmamman, ska bli kul att se, ha det bäst!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

En sånn raring till vovve! =O)

Kram på daj å hoppas vi ses snart!!!

2010-08-24 @ 01:01:37
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0