Så stor

Idag var vi på BVC för att mäta å väga.. Han växer för fort, nu är han 74cm lång och vägen 9,7kg.. Mamma´s stora snygga grabb


Trött grabb i sandlådan

Idag mår jag mycket bättre, har lyckats kravla mig upp ur hålet jag föll ner i igår.. Vet inte vad som hände, eller jo det vet jag men inte varför jag blev så fruktansvärt ledsen, för det var inte så farligt.. Men som sagt nu så känns det bättre, Tack alla som bryr sig om mig det betyder så mycket! Att solen skiner gör så mycket, det är helt fantastiskt, Älskar sommaren..

Idag har vi varit hos Lina efter BVC och gjort färdigt korten, är så nöjd.. Vi fikade på balkongen å hade så mysigt.. Hon väntar en inte två som det var tal om, kön vet vi inte men det ska bli så kul! En lite småtting till i familjen, mysigt värre..

Nu ska jag kolla klart på arga snickaren sedan lägga mig tror jag, det blev lite väl sent igår HAHA

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0