Balkong möbel



Jo så är det, igår byggde vi vår efterlängtade möbel till balkongen.. Den/dom blev verkligen så snygga, idag ska jag upp å måla ett lager till så är dom helt klara sedan.. Det är två kistor som fungerar som "soffa" och förvaring.. Nu e bara frågan hur vi får hem dom HAHA Men när balkongen är klar så kommer jag vara så nöjd för det belv så snyggt.. Imån kommer det blider på arbetet och hur resultatet blev.. det var sol igår med å vindstilla så vi var hemma hon mamma å pappa å byggde.. Jag målade på gräsmattan å Jimmy gjorde det mesta av snickrandet å sågandet i garaget.. Självklart snickrade jag lite oxå, men Jimmy gjorde det mesta å så bra det blev.. Nu ska jag köpa gardiner och kuddar, vi ska sätta upp hyllor å ljushållare, plantera blommor å sedan kommer vi ha en toppen mysig ballkong.. Jag längtar redan till att sitta där ute å läsa i solskenet..

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Då måste jag kika in imon igen så jag får se mästerverken!

=O)

Kram på er!!!!

2010-04-25 @ 20:21:04
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0