Svampplockning i Svartedalen



Idag har hela familjen utan Tusse varit iväg och plockat svamp.. Eller som man säger Jimmy har plockat och jag tagit hand om världens bästa son och hund.. En mycket trevlig dag och det blev mycket svamp.. Väldigt kul, både kantareller och trattkantareler så nu ikväll blir det varm macka med svampstuvning, MUMS!

   



Kram kram

 


Lätta på hjärtat
Postat av: Emma

Hej vännen, jag vet att det är några dagar sedan du skrev din kommentar till mig men jag har haft det så fullt upp så jag har nästan inte hunnit driva bloggen dom senaste dagarna. Jag har hunnit slänga in nått enstaka inlägg lite då och då men inte svarat på kommentarer. Men men, nu ska det bli ändring på det. allt bra med dig ? Hoppas det :)



Puss

2009-09-13 @ 16:01:39
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0