Lugna gatan

 



Igår var min mormor, William´s gammel mormor på besök och kollade hur vi har det samt lämnade lite möbler som vi fått.. Bla. två korgstolar som vi ska ha att mysa i på balkongen.. Vi var iväg och firade min bror och lämnde Ozzy igen, nu ska han vara en vecka i skogen och ha det gott.. Idag ska jag å Willam bara ta det lugnt och ta en promenad innan vår Älskade pappa kommer hem..

Kram kram 


Lätta på hjärtat
Postat av: Emma

jag försöker att ta hand om mig själv men de går inte så bra:(



Snart kommer mitt första videoblogg inlägg. Hoppas ni tycker om det och kanske du kan lämna fina och bra kommentarer så kanske jag kan fortsätta videoblogga :D

INGA TVÅNG!



Puss

2009-09-14 @ 18:29:06
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0