En natt som småbarns förälder

 

Inatt har man verkligen fått bekänna färg och känna på hur det är när ens barn inte sover på natten HAHA Totalt under 12 timmar så har jag nog fått sova 2-3 timmar å det är inte i sträck.. Dock har han inte skrikit ohejdat men han har inte varit nöjd och orolig.. Somnat en stund å vaknat snart där efter hela tiden, precis när man själv somnat.. Lite magknip sedan så blev det inte riktigt som vanligt igår vi var iväg ganska mycket så det bev inte sova som i vanliga fall.. Jag var ruskigt trött inatt men nu börjar jag vakna till, snacka om att man trotts lite sömn har oanade krafter som förälder..
Även om jag blev lite irriterad när man precis somnat och måste gå upp så när man tar upp honom å har honom i famnen så är alla dom kännslorna borta.. Jag kan verkligen inte sluta titta på honom å le för han är så fantastisk!

 

Idag händer det nog inte mycket, jag är lite trött å Jimmy var ute en sväng igår så han kommer nog oxå vara seg så jag tänkte damsuga i alla fall.. Imån kommer Ozzy hem i en vecka och det ska bli underbart.. Vi har kommit överrens om att vi har honom en vecka och dom två och så är det hämtning å lämning på måndagar.. Det känns jätte bra och sålänge alla är böjda och glada så är det fin fint!

 

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Sånt kommer livet att vara från å till, det e bara å gilla läget. Man blir otroligt trött emellanåt men som du säger, nånstans har man ett x-tra förråd med energi så man orkar! Inbyggt!!!

Kram på daj!!!

2009-09-20 @ 13:40:15
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0