Jag överlever


10/9-09

Har varit hos läkaren idag, har fått blåmärken nu i två dagar och det kommer bara fler.. Från att aldrig haft blåmärken nästan, så har dom dykit upp nu i två dagarhar la ca 7st nu i olika storlekar samt blod "prickar" över hela mig.. Ringde igår och frågade och dom sa att det nog inte var någon fara, troligtvis var det pga av medicinen jag tar för handleden.. Blev det värre så skulle jag komma ner, jag å Jimmy ansåg att det blivit värre när två blåmärken dykt upp under natten.. Jag är nu bannlyst att äta medicien och ska ner igen imån och ta blodprov för att se vad som försegår.. Jag har darabbats av blödarsjukan fast troligt vis bara för stunden och det är skönt för det vill man inte ha.. Så nu ska jag ta det lugnt med familjen och försöka bli av med mina snygga blåa fläckar på kroppen HAHA

Ha det bäst!

kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Men vännen va obehagligt!!!

Håller tummarna för dig så de löser sig på bästa sätt!!!

Mjuka kramar numera da!!!

2009-10-25 @ 17:02:10
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Anki- Mamma till nathalie

Hur gick det med dina blåmärken ?? Vad sa dom ? Hoppas att det itne var något allvarligt. Kram

2009-10-26 @ 12:41:36
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hoppas du blir bättre snart!



Kramar från oss!

2009-10-28 @ 08:44:48

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0