Dagen passerar i revy

Han ska ha snutte HAHA

Malin, Hampus å Leja

   

William å Hampus
Det har varit en kanon dag ute hos Malin, alltid lika trevligt att kolla läget och tjöta.. Tiden går så fort bara tycker jag, Tack för en mys dag!

Tack Josefin!

 

Farfar 76år

   

   

 

Det var en mycket lyckad kväll med mycket smarrigt att äta och trvligt sällskap.. Tråkigt att inte Jimmy var med men det blir lätt sent och nu när vi inte har bil så tar det lite tid med det västtrafik.. Tänkte att Yes, jag hinner hem innan ersättnings bussarna som börjar gå 22-04 nu pga av något arbete.. Klockan var 21:30 och jag nöjd för att var ute i god tid men tji fick jag, då kommer det up ett meddelande på skärmen om att ersättningsbussarna började gå vid 21:30 idag HAHA så typiskt mig.. Jag å kollektiv traffik e inge bra, så det kom en proppful buss som jag å William fick hoppa öper eller vi fick inte plats.. På nästa fick vi plats, Jippi! Så från centrelen så tog det en timma innan jag var hemma istället ör 30min högst HAHA tur att man inte jobbar säger jag bara..

Älskade Saga som är ute och springer nu mera

Tusse tycker det är mycket fokus på William så han ser till att vi inte glömmer honom HAHA

Nu måste jag nog sova, är trött efter dagens bravader, sov gott vänner!
Kram kram



Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Oj, va hårig han har hunnit å bli William.....å så himla mörk.... Ja jag säger då de.....allt kryper ner i åldrarna! asg

Ha en fin ärtsoppedag!!!

2009-10-22 @ 07:33:04
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Daja

Tror du att Ralph Laurens retuscherings skandaler är ett PR-trick?

2009-10-22 @ 11:09:02
URL: http://daja.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0