Lördag

Ja då var det lördag, igår åkte Ozzy ut till Ubbhult.. Candy (mormor´s) hund är här fram till i eftermiddag då mamma å pappa ska ta över.. Dom ska även ha sitt barnbarn för första gången och det blir en hel natt idag.. Ska bli intressant hur det går, själv ska det bli så skönt att äntligen få sova en hel natt.. Igår var vi på fest hos Roger, mycket trevligt, jag gick hem med hund å barn vid midnatt men Jimmy hängde med gänget ut.. Det får ha sota för idag, hoppas bara han mår bra ikväll när vi e barnfria.. Tänkte vi skulle ut på restaurang eller bio.. Först tänkte jag både och men så kollade jag på kontot å då får vi nog bara välja en sak.. Tror det blir mysig middag hemma och bio, måste se New moon! Såg på Twilight (igen) idag å den e halt fantastiskt grym, den har allt.. Så forstättningen ska bli så underbart kul att se.. Nu ska jag lägga mig å vila medans William sover så jag orkar men kvällen, hoppas ni får en grymt bra lördag!! För det tänker jag ha

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Berätta gärna, hur var filmen...ja om ni nu då såg den vill säga!

Kram på dig å hoppas du får sova riktigt gôtt inatt!!!

2009-11-28 @ 18:06:24
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0