En jaha dag

Lite som i hjärnan står helt still dag.. Är hur trött som hälst men vad ska man göra, kom gärna med tips efter jag beskrivit problemet.. Såhär ligger det till: William somnar i sitt rum och sover där till ca 2tiden, då vaknar han, jag ammar och lägger tillbaka honom, sedan så dröjer det 1-2timmar då han skriker igen och är näst intill klarvaken medans jag e kanon trött så jag ger upp å tar honom till vår säng efter som det är där vi soit fram tills vi fick spjälsängen (för jag tycker det e så mysigt å ha honom brevid mig) själva problemet (än) är inte att han ligger i sängen för där kan jag ju bestämma själv men när han sover i vårat rum så blir han igentäppt och vaknar av att han inte kan andas å innan jag tar in honom i vårat rum så är det inga problem.. Så jobbigt bara att inte kunna sova för oss båda, han blir ju lite mera gnällig på dagen oxå när han inte får sova ordentligt på natten.. Funderar på att ta upp en etrasäng i hans rum tills han vänjer sig att sova hela natten i sitt rum så kan jag lägga mig där på morgonen, eller har ni tips? Man blir som en Zoombi utan sömn..

Detta hittade vi på kinna skroten igår:

Fleestyg som sja bli gosedjur och en åkpåse som ja ska sy

William´s barngardiner, valiga och jul

Tyg vi(mormor) ska sy om våra tygstolar i


Gammla mormor och William myser

 

Mina Älsklingar

Nu idag ska vi ivä till Josefin å se hur hon bor, ska bli mycket trevligt
Ha en bra dag!

kram kram

 


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Allergi av nått slag kanske?! Dun, tvättmedel, sköljmedel, katt/hundhår jag du vet listan kan göras lång.......ligger katten eller hunden i er säng?! Troligtvis så har ingen av dom legat i hans spjälsäng så de kanske kan vara nått sånt?!

Va vet jag....men lite ideèr i allafall....

Hoppas de löser sig!

2009-11-11 @ 08:10:42
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0