Att somna om

Det är skönt men det värsta är att vakna igen, det är så segt!! Idag är jag mycket trött, William är pigg och glad docl, Jimmy sover ruset av sig.. Jag gick upp med William vid 7 tiden vid 8.30 somnade vi om i soffan en timme och nu ska man försöka vakna till liv, känns omöjligt.. Skulle kunna sova hur länge som hälst men vad gör man inte HAHA William är världens snällaste son så han ligger på sängen i sitt rum och sprattlar,kolla på gosedjur, pratar och lyssnar på musik, han tycker det e så kul.. Jag hör glädje tjuten ända hit ut framför datorn, skönt när dom kan ligga lite själva..



Smakar lite på nalles slips, mums!

Nu ska jag fortsätta försöka vakna, det blir nog en promenad lite senare för att komma igång lite..

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

En självständig kille med andra ord!

2009-11-01 @ 19:11:19
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Lotta

Det blev en bra dag för mig trots brist på sömn, men du som småbarnsmamma vet väl precis hur det är...

Lille William ser helt underbar ut - pussa honom från mig...

Kram

2009-11-02 @ 17:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Lottabloggen

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0