Sista natten

För den här helgen.. 3timmar kvar sedan ligger jag hemma i sängen och sover.. Så skönt, längtar verkligen.. Det har gått bra och jobba men man är bra seg nu.. jag gäspar så käkarnan knakar och tårarna rinner  HAHA  Ska inte jobba fören nästa lördag nästa gång ska bli skönt.. Blir även kuil med allt planerat den här veckan.. Tänkte jag å Älsklingen kanske skulle åka och hndla lite, det är lite tomt i frysen nu.. Mat finns det men det börja sina och så kan vi inte ha det..

Längtar verkligen så tills vi får ny lägenhet, blir så kul att få inreda barnrummet.. Fram tills dess så är det bara att spara så man har lite att köpa för.. Den här gången så hoppas jag även att jag slipper flytta på ett tag för det har vait lite för mycket av den varan dom senaste åren.. det ända stället jag riktigt trivt på har varit när jag bodde i huset, älskar att bo med skogen inpå knutarna och inga grannar som stör.. Man kan inte få allt så lägenhet får duga tills man har råd till annat.. Nu ska jag ut på en sista kik, ha en kanon söndag!!

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Liene

sv det är orättvist:/ men men

Sverige gräver sin egen grav, för de komemr nog aldrig mer vinna ESC, inte ens nära.

2009-03-01 @ 22:31:22
URL: http://lienes.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0