På jobbet

Det är en enkel natt nu igen, sedan är det fredag lördag söndag.. Det känns nu att det var länge sedan jag och Jimmy hade våran helg, om man räknar med helgen som kommer så har jag jobbat tre helger i rad.. Lite segt att inte kunna somna och vakna ihop och kanske hitta på något.. jag mådde inget vidare när jag kom till jobbet idag men nu känns det lite bättre, bara ruskigt trött.. Ska bli skönt att komma hem och sova, synd om hundarna dock men jag ska gottgöra dom på onsdag..



Var hemma hos mamma och pappa igår, dom hade bestämt vart dom ska resa till nästa nov/dec.. Vart någon stanns i Thailand alltså, det blir Krabi.. Det är inte utan att man blir avundsjuk, men det är dom värda.. jag å Jimmy blir hemma med vårat tillskott.. Det ska bli kul det med, får börja spara till resa i framtiden.. Tycker det är ganska värdelöst att resa med för små barn, det blir dels ingen semester och så kostar det och dom kommer inte komma ihåg resan ändå så det får vänta.. Vi får sikta på våran stuga istället, bara man kommer hemifrån..
Nu ska jag gå rondan,
Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

Det är tur att man inte blir avundsjuk när man ser såna bilder haha;)

2009-03-10 @ 10:14:33
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: annika

Gud så fint det såg ut där Och tack så mycket

2009-03-10 @ 14:01:21
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0