Mina goingar

Jag ska sitta uppe lite idag efter som jag ska jobba natten imån med så jag tänkte dela med mig av mina goingar:


 




Hon vet vad hon ska föra för att få korgen själv HAHA  Det är stor mysfaktor här i alla fall

kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

Ja, men det gick bra. Klart jag vann (men jag hade bättre bil och mer handikapp, men det räknas inte haha) Det viktigaste var att jag vann ;) Jo, lite får han skylla sig själv men det var ändå kul att han följde med!



Ja visst, tänkte ringa dig idag men eftersom du ska jobba inatt tänkte jag att du nog gick och la dig sent igår = går upp sent idag så jag hoppade över det. Ska jobba idag igen (ågra timmar bara som vanligt) men ska bli skoj iaf!



Ha det bra på jobbet inatt!

2009-03-09 @ 10:06:18
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: annika

vad dom ser ut att ha det mysigt ihop

2009-03-09 @ 11:10:55
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0