Första sparken

Glömde skriva tidigare idag när jag la ut bilden på magen att jag känt dom första sparkarna från pyret.. Det är full fart i magen, det är en aktiv krabat.. Så mysigt att känna att det är någon där inne, det blir bara mer verkligt för varje dag.. Barnmorskan i fredags trodde nästan det var tvillingar efter som jag e  ganska stor och inte så långt gången men det är olika för alla.. Jag har gjort ett ultraljud så jag vet att det bara är en krabat, hade gärna velat ha tvillingar men Jimmy hade nog inte varit lika lycklig.. Jag vill ha två barn och får man tvillingar så har fått två flugor i en smäll men det är nog lite lugnare med en HAHA

Jag och ozzy har varit iväg och handlat växter som ska planteras så det är vad jag ska göra idag, hblir skönt och avkopplande att vara på balkongen i solen  och pyssla lite.. Det svåra blir att konstruera något så att Saga håller sig borta, för hon är en äckta jordfräs..

Kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0