Lite sentimental

Sitter här hemma i min ensamhet och lyssnar på Björn Rosenström/ Jävlar annama/ Magnus Uggla och Gyllenetider i en salig och härlig blandning HAHA Sitter i solen på balkongen och läser en bok.. Så tyst, Tusse sover i sitt hörn som vanlig.. Ozzy är iväg en natt till hos extrafamiljen..  Jag hade tänkt att sorterat vad som ska slängas å sparas inför flytten men vart börjar man? Så jag tappade motivationen och boken är så bra så man fastnar lite.. Kollade även igenom lite gammla blider på djuren.. Så det är så jag saknade även Saga idag å inte bara Ozzy, det som lugnar är att dom har det så kanon bra där dom är.. Ozzy kommer ändå imån, hoppas jag inte blir för sentimal å börjar gråta.. Jag e så löjlig men så ska det vara, man ska bry sig om sina djur m.m.  Det är mina bäbisar, så här är lite bilder på mina Älsklingar!






Nu ska vi snart iväg på föräldraträff, Ha det bäst i solen och blås inte bort!

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: CHRJ

söta bilder! :)

2009-06-16 @ 15:50:07
URL: http://chrj.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0